Leerjaar 1 - Apeldoorn

De Nederlandse Acteursschool in Apeldoorn

In oktober 2018 zijn wij gestart met de eerste halfjarige opleiding in Apeldoorn. Getalenteerde volwassenen uit heel Nederland kwamen naar Apeldoorn om auditie te komen doen. Er werden verschillende volwassenen geselecteerd die de eerste lichting vormden. Sindsdien hebben vele acteurs hun opleiding in Apeldoorn gedaan. In Apeldoorn vinden de lessen plaats op zondag, hier vind je meer informatie over de lesinhoud en docenten.

Leerjaar 1 - apeldoorn

• Lesdagen: zondagen bekijk lesdagen 2024
  • Lesduur: 18 lesdagen van 5 uur.
  • Prijs: €2.935,- BTW vrijgesteld
  • Betalen in termijnen is mogelijk, vraag na je inschrijving om de mogelijkheden per mail.
  • Locatie: Joji School of Arts, Vlijtseweg 140, Apeldoorn
  • Koffie en thee zijn bij de prijs inbegrepen
  • Twee tickets voor de eindpresentatie zijn bij de prijs inbegrepen.
  • Eind februari 2024 begint de nieuwe lichting

Over de locatie

Joji School of Arts

De Nederlandse Acteursschool is onderdeel van Tim Koldenhof Producties en is gevestigd aan de Vlijtsweg 140 in Apeldoorn.

Tim Koldenhof Producties is in 2007 ontstaan vanuit een passie voor toneel en cultuur in Apeldoorn door Tim Koldenhof en Joji Na.
Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot een theaterschool, productiehuis en evenementenorganisatie.

Apeldoorner Joji Na van Tim Koldenhof Producties is de initiatiefnemer van De Nederlandse Acteursschool. “Ik merkte dat er vanuit ambitieuze volwassenen met liefde voor film en theater naast hun werk en studie veel vraag was naar een professionele acteeropleiding met prominente docenten.”

Kijk alvast rond